Quotes

Alakulóban a 21. század tömegkultúra hordozója

Ki mit gondol erről?

A tények, majd a hozzá kapcsolódó vélekedések az alábbiak szerte a világban:

További információ: Temporary Nokia setback in India [‘Experiencing the Cloud’, April 28, 2013]


amit egy korábban indult jelenség alapozott meg:

További információ: Apple’s Consumer Computing System: 5 years of “revolutionary” iPhone and “magical” iPad [‘Experiencing the Cloud’, July 9, 2012], mely részletesen foglalkozott a következőkkel:
1. Overall picture at the moment (video-based)
2. Current iPhone and iPad products (video-based)
3. Earlier products (video-based)
4. iCloud
5. iTunes
6. App Store

és ami a jóval korábbi PC korszak “másodhegedűsének” (Apple) páratlan tőzsdepiaci sikerében is igen jól kifejeződött:

minek kapcsán aktuálissá vált a nemzetközi médiában a kérdés, hogy

Who’s Winning, iOS or Android? All the Numbers, All in One Place [TIME Tech[land] section, April 16, 2013] azzal a végső következtetéssel, miszerint:

Android if you’re talking about market share; iOS if you mean financial success. So far, this is a strikingly different market than the PC business back in the 1990s, when market share translated directly into financial success.

míg egy a témára szakosodott hazai FB csoportban, a pillanatnyilag 169 fős VNext.hu-ban mindez a következő eszmecserét váltotta ki:

clip_image001 Sándor Nacsa

Lumia 521 $150-ért, így kell csinálni:

Walmart Will Start Selling Nokia’s Dirt-Cheap Windows Phone Next Week

+ érdemes a Reuters cikket is olvasni: Microsoft goes mainstream to win phone share

Yesterday at 8:41am Seen by 62

clip_image002 Sándor Nacsa miközben már más helyen észrevették azt, amiről a napokban szóltam:

Nokia’s Lumia faces a brutal May challenge from low-end Android vendors

A month ago, Nokia was surfing a wave of enthusiasm in Asia. The cheap Windows Lumia 620 and Lumia 520 models both debuted in the top 5 of India’s biggest web retailer, Flipkart. Just four weeks la…

Yesterday at 8:43am

clip_image003 Velvárt András Nem egyszerű dolog ez a race to the bottom.

Yesterday at 10:04am

clip_image004 Petró Emil Szükség van egyáltalán a "race to the bottom" stratégiára?

Az OEM partnereknek még csak-csak, mert ők az eladott készülékekből szerzik a profitot, de az MS-nek? Nekik a tartalomfogyasztásra -és vásárlásra hajlamos felhasználóbázis kellene… mit kezdjenek – csak mondok egy számot – 1 milliárd felhasználóval, ha abból csak 100 millió hajlandó alkalmazásokat vásárolni meg zenéket meg videókat? akkor már nem jobban megérné egy Apple szerű stratégia, hogy célozzuk meg a közép-felső kategóriát, ahol viszont a magasabb profit miatt kevesebb felhasználóval is aratunk?

Yesterday at 10:10am 

clip_image005 Adam Dancso Petró Emil ezek fejlődő piacok – egyrészt a márkajelenlét miatt kellenek (az eszközön keresztül kínálod a szolgáltatást ergo az eszközt el kell terjeszteni ld. xdoboz), másrészt ha a másét használják akkor a más szolgáltatásait fogják látni és amikor elkezdenek fizetni (mert el fognak) akkor baszhatják, mert azt sem tudnák mi az a nokia meg msft és használnák a gagyi google szolgáltatásokat

23 hours ago

clip_image006 Dobi Sándor Olvassátok el az a cikket, és nézzétek meg az utolsó néhány grafikont ahol tisztán látszik az hogy ki keres ezen az üzleten igazán. 

A Race to bottom hosszú távon népjóléti program rövid távon nagyon nagy eséllyel öngyilkosság. De egy pici esély van mégiscsak arra, hogy ne pusztuljon bele a cég ebbe. És ez a remény vezet oda hog mégis bevállalják, mert igazából más lehetőségük nincs. 

http://techland.time.com/2013/04/16/ios-vs-android/

[Who’s Winning, iOS or Android? All the Numbers, All in One Place]

clip_image007

A comprehensive look at the competitive situation, from unit sales to profit margins.

21 hours ago  · 1 [Sandor Nacsa likes it]

clip_image004[1] Petró Emil Nem olvastam végig csak a címeket meg a végkövetkeztetést, és szerintem én is valami ilyesmit mondtam

20 hours ago

clip_image006[1] Dobi Sándor Igaz Emil, csak ott a baj hogy amint mondtad "tartalomfogyasztásra -és vásárlásra hajlamos felhasználóbázis kellene". Nekem is sok minden kellene amit biztos nem kapok meg. Az a remény ami miatt a gyártók a race to bottom-ra fanyalodnak, pont az hogy ezt a bázist megszerzik. Nézd meg a cikket, ez még a G-nek sem sikerül maradéktalanul. Az MS-nek még a G-hez képest is elenyésző esélye van erre. Tehát meglépi a hosszú távon öngyilkossággal is felérő lépést és néptelefont csinál a cuccból, mert akkor hátha — mondom hátha — lesz fizetőképes vevő réteg is. Ha már a platform felhasználóbázis tömege odavonza a tehetősebb felhasználókat. 

A Nokia szemszögéből egyszerűbb a képlet, ő a túlélésért győz és miden eladott telefonon keres valamit, vagyis számára a race to bottom egy vállalható stratégia, mert sokkal jobb sok aprócentet keresni, mint nem keresni semmit.

20 hours ago  · 1 [Sandor Nacsa likes it]

clip_image008 Gabor Fari A Nokia strategiaja egyszeru: Vietnamban gyartani sajat gyarban, ami most mar a Kinai munkabereknel is olcsobb. Az Azsiarai piacra epitett keszulekeket meg a Wal-Martban eladni. Ez talan a nagy szolgaltatok hegamoniajat is kezdi majd letorni, mert hosszu tavon az USA ‘subsidy’ modell tarthatatlan. Es ez az almanak fog a legjobban fajni, mert az o telefonjai a legdragabbak. Elobb utobb itt is bejon a tranzisztor radio szindroma, ahogy a piac beerik.

20 hours ago 

clip_image006[2] Dobi Sándor Az USA szolgáltatók ‘subsidy’ modellje pont annyira tarthatatlan mint mondjuk a nagy ekoszisztéma szolgáltatók ‘ecosystem lockin’-je. Ti is ezt az utat szeretnétek bejárni, ‘devices and services’, az alma és a G ezen az uton halad. Ha a model tarthatlan akkor nagy a baj.

Én nem gondolnám hogy ezt a modelt rövid vagy akár középtávon ki lehet kezdeni. Hogy hosszútávon mi lesz azt meg senki sem tudja. Viszont a kis cégeknek (és most már ide sorolom a Nokia-t is, nem a mérete hanem inkább a stabilitása miatt) rövid távon kell megoldani a gondjaikat.

20 hours ago 

clip_image008[1] Gabor Fari Az a kulonbseg hogy az Alma maskepp nem tudja eladni a 700 Dollaros gyumolcset. Es az emberek tobb szaz Dollart koltenek havonta a szerzodes alatt. Hosszu tavon ez a modell meg fog bukni. Talan kozep tavon is.

20 hours ago

clip_image008[2] Gabor Fari Sot, azt is mondhatom hogy a nagy szolgaltatok sem akarjak ezt a modellt, de annak idejen az alma kenyszeritette rajuk. Tahat hosszu tavon a legnagyobb vesztes az alma lehet, mert nem tudja tartan a marginjat.

20 hours ago 

clip_image006[3] Dobi Sándor Itt azért még nem temetik a nagyon ezt a modelt. És nem ficánkolnak a szolgáltatók sem nagyon. HA köpködnek akkor azért mert irígyek az Alma profitjára. 

http://www.digitaltrends.com/mobile/are-iphone-subsidies-destroying-carriers/

[Are iPhone subsidies destroying carriers? | Digital Trends]

clip_image009

Carriers may balk at the cost they shoulder to carry the iPhone, but the math behind eliminating subsidies just doesn’t add up.

19 hours ago

Feltöltve 2013. május 4. szombat Szerző: Nacsa Sándor

Egy hozzászólás to “Alakulóban a 21. század tömegkultúra hordozója”

  1. […] hírek és az ezzel kapcsolatos vélemények tulajdonképpen rendre arról szólnak, hogy Alakulóban a 21. század tömegkultúra hordozója (Szoftver aktualitások, 2013. május […]

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: